Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
6095021609   Directores i directors de centres de secundària de Lleida ciutat
2018-2019   Seminari de coordinació. Secundària en general
  
   4/10/2018 - 4/6/2019 (20 hores) de 9:00h a 11:30h
   CRP del Segrià
   Pius XII, 4 (Lleida) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Segrià
  
  
  
Accessos   Veure plànol
Inscripció   12/09/2018 - 26/09/2018
  
Descripció i   Metodologia:   El seminari serà un espai on es contrastaran diferents aspectes pràctics de la direcció d'un centre, i on es compartirà i s'elaborarà, si escau, documents que els concretin. Les sessions es desenvoluparan d'acord amb un ordre del dia preestablert. Tot i això, a cada sessió s'abordarà un tema al qual es faran aportacions, tant des dels diferents punts de vista dels assistents com des de les vivències personals en la pràctica diària de la gestió del centre educatiu.
  
Objectius   1.- Millorar la gestió directiva mitjançant l’intercanvi d’experiències i la transferència de bones pràctiques.
2.- Millorar el lideratge al centre educatiu.
3.- Consensuar criteris entre els diferents centres d’Educació Secundària de Lleida per tal d’unificar actuacions de caire curricular i organitzatiu.
4.- Establir comunicacions periòdiques amb el director dels Serveis Territorials d'Ensenyament de Lleida per tal de sol·licitar informació i fer propostes de millora en aspectes relatius als recursos humans, materials, pedagògics i organitzatius.
5.- Elaborar propostes per tal que els representants de les Juntes de directors/es (Central i Territorial) puguin trametre el paper dels directors de Lleida ciutat.
6.- Analitzar les novetats normatives per establir criteris d’aplicació a les diferents realitats dels Instituts del territori.
  
Continguts   1. Millorar la gestió directiva mitjançant l’intercanvi d’experiències i la transferència de bones pràctiques.
2. Optimització de recursos i estratègies de gestió.
3. Actualització de documents de centre.
  
Formador/a   Natalia Iranzo Soro
  
Avaluació   1. Satisfacció de les persones assistents en relació al disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa.
2. Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d'aspectes relacionats amb els continguts de l'activitat formativa.
3. Definició de línies de treball a seguir per consolidar l'aplicació de la formació rebuda en la pràctica docent.
  
Requisits de  certificació   1. Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
2. Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l'aprofitament i transferència immediata.
  
Persones  destinatàries   Directores i directors de secundària de Lleida ciutat
  
E-mail   crp-segria@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   dijous   04/10/2018   0900   1100 
 Sessió 2   dijous   29/11/2018   0900   1100 
 Sessió 3   dijous   07/02/2019   0900   1100 
 Sessió 4   dimarts   26/03/2019   0900   1100 
 Sessió 5   diumenge   30/06/2019   0900   1100 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent